Grasrotandel

Grasrotandelen kan gi verdifulle inntekter til Hvaler Golfklubb. Framover trenger vi mange støttespillere!
Fem prosent av det du spiller for gjennom Norsk Tipping kan gå til Hvaler Golfklubb. Og det er veldig enkelt!
Grasrotandelen er en ordning fra Norsk Tipping hvor du som registrert spiller kan velge ett lag eller én forening som du ønsker å støtte - din Grasrotmottaker.

Tenk deg at du kan spille favorittspillene dine - Lotto, Tipping og Joker for eksempel - og samtidig gi noe mer til det laget eller den foreningen du selv ønsker å støtte. Dette er nå mulig via Grasrotandelen. Ved spill hos Norsk Tipping vil 5 % av innsatsen gå direkte til ditt lag eller forening (gjelder ikke Extra og Flax).

Merk at Grasrotandelen ikke på noen måte går ut over innsatsen eller premien din - du blir ikke belastet noe for å være grasrotgiver. Du trenger Norsk Tipping spillerkort for å knytte deg til Grasrotandelen. Spillerkort får du kjøpt hos kommisjonær, eller du kan bestille det på
www.norsk-tipping.no.

Vi oppfordrer deg til å knytte deg til ordningen allerede i dag, og du gjør det på en av følgende måter:

1. Hos Kommisjonær: Ta ditt spillerkort til en av Norsk Tippings mange kommisjonærer. Husk å notere vårt organisasjonsnummer: 984 937 776

2. SMS: GRASROTANDELEN 984 937 776 (tjenesten er gratis).

3. Internett: grasrotandelen.no eller norsk-tipping.no.

4. Norsk Tipping Mobilspill.

I lenken nedenfor kan du se hvor mye støtte Hvaler Golfklubb har fått.