Ryder cup 2023

Av: Administrasjon  |  Publisert: 16. august 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Golfbanen har fått tak i noen plasser til Ryder Cup i Roma 2023, 27 september til 2 oktober. Det er 3000 som har vist interesse til de 147 plassene som reiseselskapet har tilgjengelig. Vi har fått holde av 18 dobbeltrom frem til onsdag, så her må vi være raske.

Pakken inkluderer, se vedlegg også:

* 5 netter på Hotel Cardinal St. Peter i delt dobbeltrom

* Frokost på hotellet

* Inngangsbillett til første treningsdag og de 3 turneringsdagene

* 4 dager med transfer fra hotellet til Marco Simone Golf Club t/r

Pris kr 35 000,- i delt dobbeltrom. Enkeltromstillegg kr 10 650,-

Flyreise, transport fra flyplassen til hotellet t/r og eventuelle golfrunder kommer i tillegg.

Dette blir en opplevelse for livet, Ryder Cup i Roma og mest sannsynlig Hovland på laget, hvem vil være med?

Ta kontakt med Lars Petter Brovold på lpb@onsoygk.no dersom du skulle være interessert.

Last ned dokument