God jul

Av: Svein Thygesen  |  Publisert: 14. desember 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Gled dere til neste sesong

Kjære alle sammen

Det er lenge siden sist det har vært noen nyheter å lese på klubbens hjemmeside. Ikke så rart siden golfkøllene er plassert innerst skapet og det nærmeste du kommer golf er sendingene på Golf TV.
Etter hvert vil du oppleve at det fortsatt står til liv i klubben vår. På nyåret dukker det nemlig opp et krav om at nå er det på tide å betale  for et nytt år med golfopplevelser på Hvaler Golfbane. — Og vips så er vi i gang med en ny sesong.
 I løpet av de to siste årene har antall medlemmer i klubben vokst til 693 medlemmer, mye pga. Coronasituasjonen og et høyt antall Veien-til-golf-kurs.

Siden det er magert med nyheter på denne tiden kan det derfor kanskje være hyggelig med et gjensyn fra diverse aktiviteter i sesongen vi har lagt bak oss. En stor takk til baneeier Jon Bossum og hans stab for initiativ og gjennomføring av tiltak som vil gjøre banen ennå hyggeligere å spille kommende sesong.

Da gjenstår det bare å ønske samtlige medlemmer en riktig god jul og et Coronafritt godt nytt år. — Vi prekæs.

Bildene som følger viser noe av arbeidet som er nedlagt på banen og i området rundt klubbhuset.

Utgraving for å bygge en ny dam ved greenen til hull 5. Nødvendig med mer vann ved tørre sommere.

Stensetting omkring klubbhuset.

Legging av ferdiggress på fairway hull 8.

Lysere og luftigere rundt teestedet på hull 1.

Banekomiteen i arbeid med Støping av teested for juniorer ved hull 5.