Årets Barneturnering

Av: Svein Thygesen  |  Publisert: 12. september 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Premier til alle

7 barn, hvorav 1 jente og 6 gutter spilte 6 hull på korthullsbanen.
Etter registrering i klubbhuset, hvor de fikk utdelt hvert sitt scorekort og en golfball. Deretter bar det i vei til korthullsbanen hvor de ble delt i to flighter.
Alle startet på hull 1 og fullførte alle 6 hull med glans. Samtlige hadde sin egen caddie, akkurat som proffene har.

Etter avsluttet spill var det samling ved klubbhuset for premier til alle spillerne, nemlig gullmedalje og et glass med inngravert klubbens logo.
Til slutt ble det servert pølser og brus, noe som førte til god stemning blant de fremmøtte. - Alt i alt ble det nok en minnerik dag for både liten og stor.

Folksomt på utslag for hull 1

Rikholdig premiebord for KM junior og barn.