Damene melder seg på

Av: Svein Thygesen  |  Publisert: 28. april 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Har opprettet egen gruppe på FaceBook

Damekomiteen ønsker å samle alle klubbens golfglade damer for felles glede og samvær og har derfor opprettet en egen FaceBook-side, (Hvaler GK — Golfdamene). Se også e-mail sendt alle klubbens damemedlemmer.
Det satses på felles treninger og golfrunde på tirsdager med oppmøte kl. 18.00. Videre har de tatt mål av seg til å arrangere 2 turneringer (en i starten på sesongen og en mot slutten).

Samtidig ønsker de å invitere til en «Bli kjent med-kveld» 10. Mai (se vedlegg på FaceBook). De håper på stor oppslutning for å dele golfsportens mange gleder.

Stor takk for tiltaket fra den valgte Damekomiteen ved Turid Thomsen, Emilie Shaw og Jeanette Sælen Nicolaisen.

Fire flotte damer som har hatt stor glede av golfen i mange år. Nummer to fra venstre Turid Thomsen fra Damekomiteen.