Det er lys i tunnelen

Av: Svein Thygesen  |  Publisert: 11. mars 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Alt omkring oss er hvitt, – men det går over

Selv om vi, etter et eksplosivt snøvær i det siste, kan føle oss rimelig punktert, er det lys i tunnelen. Kalenderen sier nemlig at det er på tide å kunne hente frem køller, bager og golfbekledning etter en lang og problemfylt vinter.
Vi kan snart logge oss inn i GolfBox og bestille utslagstid for sesongens første runde og melde oss på Flaggturneringen, sesongens første konkurranse.

Baneselskapet har jobbet på spreng i løpet av vinteren med omfattende forbedringer for at denne sesongen vil bli den beste – ever. Etter det vi kjenner til, arbeides det for å åpne bane og klubbhus til påske. Og så snart årsmøtet er lagt bak oss vil det foreligge en liste over turneringer vi kan tilby.

Det legges også i år opp til at det vil være muligheter for å booke PRO-timer for de som føler for det. I tillegg vil det bli arrangert hyppige VTG-kurs gjennom hele sesongen, tilsammen 10 kurs. Kursavgiften, kr. 1750,– inkluderer kurs, klubbkontingent i Hvaler Golfklubb og fritt spill hele sesongen 2021 på Hvaler Golfbane og Huseby & Hankø Golfbane. Påmelding kan skje på vår hjemmeside. – Dette må jo være en gladnyhet for de som går svangre med tanker om å begynne med golf.

Det er slik vi vil ha det!