Eeeendelig

Av: Svein Thygesen  |  Publisert: 26. mars 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Baneåpning onsdag 31. mars kl. 12.00

Banen åpnes onsdag før påske og det er nå åpent for booking av starttider i GolfBox.
På grunn av Koronasituasjonen og NGF´s føringer er banen åpen for spill kun for medlemmer i Hvaler Golfklubb og/eller som har rett til spill på banen.

Det vil også finnes visse restriksjoner, du må derfor merke deg følgende:
Det kan kun spilles selskapsrunder og 2-meters avstand gjelder.
Klubbhuset vil være betjent men toalett og servering vil ikke være tilgjengelig. Varer som golfrekvisita, drikke og sjokolade etc. kan handles som takeaway.
Treningsfelt som f.eks. range, puttinggreen og korthullsbanen vil være stengt.
Møt ikke fram ikke tidligere enn 5 minutter før din utslagstid. Dette for ikke å skape trengsel.

Som meddelt tidligere er det foretatt store forbedringer flere steder på banen. Men det gjenstår noe arbeid av «kosmetisk» art som vil bli utført i løpet av våren.
La oss glede oss over at vi har lagt bak oss en kald vinter og igjen kan møtes på den vakre banen vår. - Stor takk til Jon Bossum m/partner som virkelig har tatt grep for å presentere en golfbane alle vil ønske å spille.

Golfklare gutter!