Feiring i pose og sekk

Av: Svein Thygesen  |  Publisert: 10. juli 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vellykket jubileumsdag

En jubileumsfeiring krever mye av mange.
Klubbens 20-års jubileum ble feiret både utendørs og innendørs i helgen og turnering og fest ble gjennomført til de flestes velbehag takket være en kreativ og inspirert turneringskomite og festkomite. Mange takk for et glimrende utført stykke arbeid.
En takk også til spillemennene «Kind Of Blue», med klubbmedlem Knut Egil Knutsen ved flygelet, som etterhvertfikk folk ut på dansegulvet.

Hyggelig også å se Hvalerordfører Mona Vauger både på banen  og høre hennes hyllningstale under middagen.

54 spillere kunne utfolde seg i Texsas Scramble turneringen på den flotte golfbanen vår som et forspill til derpåfølgende bespisning med taler og premieutdeling.

I tillegg til selve turneringen var det innlagt konkurransene: Closest to pin, Longest drive og Nærmest tauet. Dessuten skulle beste kostyme premieres.

Resultater:
Texas Scramble
1. Ellen Authen, Kristian Fodstad, Sirine Fodstad, Lars Berglund.
2. Christoffer Westreng, Jeanette S. Nicolaisen, Lasse Nicolaisen, Marius Martinsen.
3. Espen Holm, Fredrik Kjenne, Jim Kristensen, Jon Bossum

Closest to pin
Lasse Nicolaisen

Longest drive
Aleksander Bertelsen

Nærmest tauet
Bjørg Lystad: 1 cm fra tauet.

Beste kostyme:
Stine Helen Heimdal

Mer utførlig resultatliste finner du i Golfbox.

Snapshots fra jubileumsfeiringen:

Briefing før turneringsstart.

Ordføreren ble tatt godt vare på av staute Herrer.

Bjørg Lystad slo ballen 1 cm fra tauet (innertier).

Like før det tok «fyr i teltet».

Vinnerne av Jubileumsturneringen: Sirine Fodstad, Lars Berglund, Ellen Authen og Kristian Fodstad.

Utkledd som engel vant Stine Helen premien for beste kostyme.

Nyinnmeldt medlem, ordfører Mona Vauger holdt en flott tale under jubileumsmiddagen.