Gjestene tok for seg

Av: Svein Thygesen  |  Publisert: 1. juli 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Trippelseier til spillerne fra Huseby/Hankø

De nekter seg ingen ting, spillerne fra Huseby/Hankø, som år etter år besøker oss og reiser hjem igjen med ennå større selvtillit enn når de kom.
Hele 25 spillere fra naboklubben hadde tatt turen til Hvaler og de nesten teppebombet resultatlisten også denne gang, med 3 spillere på pallen.

Takket være vår nye leder, Lasse Heier, slapp vi å lete lenger ned på resultatlisten for å finne beste Hvaler-spiller. Det ble en fin 4. plass på Lasse som kanskje følte seg litt alene på øvre del av resultatlisten, men  mer enn godkjent også av Lisbeth Dahl Bastiansen som plasserte seg på en fin 10.  plass i turneringen som denne gang talte 43 spillere.

A-klassen (spillere opp til hcp. 36) 36 spillere
1. Tom Kjell Brattberg, Huseby/Hankø GK
2. Kirsti Magnussen, Huseby/Hankø GK
3. Henry Evenrød, Huseby/Hankø GK

B. Klassen  (spillere over hcp. 36) 7 spillere
1. Cathrine Brumsrud Lauritzen, Hvaler GK
2. Arian Brattberg Nikura, Huseby/Hankø GK
3. Jørgen Oppsan, Hvaler GK.

Fullstendig resultatliste finner du i GolfBox.

Dagens glade vinnere, Tom Kjell Brattberg og Cathrine Bremsrud Lauritzen.

Klubbens eminente turneringsleder, Sverre Johnsen, med informasjon, før start.