Har du hørt om dugnad

Av: Svein Thygesen  |  Publisert: 4. juni 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det gjøres en kjempejobb av et lite flertall

Stensettingen ved klubbhuset er så godt som ferdig lagt og deretter har legging av ferdiggress på hull 8, på massen fra den nye dammen, stått for tur. Og her snakker vi dugnad, et kjent «verktøy» for medlemmer i korps og idrettsforeninger.
Torsdag og i dag er det lagt ferdiggress på store deler av hull 8, men det gjenstår en god del arbeid både på hull 8 og ved teestedet på hull 6.
Til orientering ble det torsdag og fredag lagt ut gress på 1200 kvm golfbane.

Både medlemmer og gjester har gleden av å spille på en hyggelig bane i sjeldent vakre omgivelser. Allikevel har baneselskapet tatt mål av seg til å tilby de som søker seg til banen ennå bedre omgivelser: les, både bane og og klubbhusområdet. Og derfor, til dere som besøker banen ofte, bidra til å gjøre banen ennå hyggeligere å besøke.

Her legger vi gress og samler krefter mens vi venter på mer gress. Litt usikkert på om det blir fairway eller rough?