HIO

Av: Svein Thygesen  |  Publisert: 14. april 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Hole in one, Hvaler Golfbane

Endelig har klubben fått sin Hole in one-tavle.
Tavlen ble «avduket» på årsmøtet lørdag 13. April og viser at det er registrert 19 HIO f.o.m. Presisjonsslaget til Andreas H. Tønsberg på hull 7, 20.07.2004 t.o.m. Thomas Lystads stjerneskudd på hull +4, 18.07.2018.

Hvis du skulle være så heldig/dyktig å oppnå en HIO på banen vår, vær OBS på følgende:
1. For å få hendelsen godkjent skal slaget registreres på golfforbundets skjema.
2. Du trenger ikke gå 18 hull for å få registrert din HIO. Tidligere var man nødt til å gå 18 hull.
3. Golfforbundets skjema for registrering av HIO skal finnes på klubbens kontor.
4. Du trenger din markørs (medspillere) underskrift på at slaget du slo var HIO.
5. Du trenger også en underskrift av klubbens leder eller annen representant.
6. Du må sørge for at utfyllt registreringsskjema sendes Norsk Golfforbund.

Det er også plass til dine Hole-in-on på tavla