I gang med ferien?

Av: Svein Thygesen  |  Publisert: 3. juli 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Innspill til fastboende eller hyttegjester

I tilfelle solen og varmen skulle svikte i sommermåneden kan du finne trøst i bokhylla på klubbhuset. Her finner du et bredt utvalg av leseverdige bøker som du kan plukke med deg.

Forslag til garantert hyggelige timer i godstolen: Er du rask kan du sikre deg et par eksemplarer av den danske krimforfatteren Jussi Adler Olsen. Meget leseverdige bøker.

Har du allerede lest ut en bok eller to allerede i sommer, er det plass til flere i «klubb-biblioteket.

Kanskje disse to titlene kan friste din leselyst. (Grisham, en av mine favorittforfattere, men har lest dem begge.)