Indrefileten av klubbturneringer

Av: Svein Thygesen  |  Publisert: 29. september 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Velkommen til Hummer´n lørdag 9.10. 2021.Kun 16 plasser igjen pr. 28.09.

Endelig har vi gleden av å invitere dere til en av Hvaler Golfklubbs mest populære turnering med fantastiske premier, også i år sponset av Big Fish Skjærhalden.
Det vil bli spilt 18 hull om været tillater det. Er været noe ustabilt blir det 9 hull. Det spilles i tre klasser, - dame, herre og en for hcp 36 og høyere. Premiering forutsetter at det er minst 4 påmeldte i alle klasser.

Spilleformat blir slagspill med maksimum slag, hullets par + 5.

Etter turneringen blir det bankett på restaurant Bigh Fish, Skjærhalden. Startkontingent er kr. 300. Dette dekker mat på banketten og startkontingenten.

Betaling gjøres på Vipps til Hvaler Golfklubb, 594601.
Betaling vises før scorekortet dekkes ut. Merk betalingen med Hummer´n 2021.

NB! Hvis dere ikke skal delta på banketten betaler dere startkontingent kr. 100,-. Dere som ikke er medlemmer eller uten betalt spillerett må betale vanlig greenfee i tillegg.

Har dere ønske om å ha med dere ektefelle/samboer skal det meldes til Lasse Heier, tlf. 95212073.

Herrer over 70 år og damer spiller fra rød tee. Ønsker noen av disse herrer å spille fra gul tee kan du meddele dette i merknader ved påmelding.

Bankett fra kl. 17.00 og maten serveres ca. Kl. 18.00.

Da håper vi på fint vær og mye bra spill under årets siste turnering.

Fjorårets vinner Roy Arne Johansen.

Alltid hyggelig på Hummer-banketten.