Klubbmesterskapet, avslutningsdag

Av: Svein Thygesen  |  Publisert: 8. august 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Årets første klubbmestere er et faktum!

Det meste av dagen gikk med for å kåre årets første klubbmestere. Et begynnende regnvær og noen tordenskrall krydret den siste spillegruppen på vei til greenen på hull 9.

Når kvinneklassen skulle gjøre opp status ble det etterhvert klart at det ville bli klar seier til Turid Thomsen, som også ledet klart etter første dag.

Resultat:
1. Turid Thomsen, 187 slag
2. Danielle Bjercke, 206 slag
3. Lisbeth Dahl Bastiansen, 207 slag
4. Else Karin Kjølberg, 237 slag

Hva gjelder herreklassen ble det en ennå skarpere konkurranse om en plass på pallen.

1. Terje Morstøl, 156 slag
2. Jim Kristensen, 157 slag
3. Lasse Andre Tveit, 157 slag

Fullstendig resultatliste finner du i GolfBox

Årets første klubbmestere, for damer og herrer, Terje Morstøl og Turid Thomsen med kledelig krystall.

Disse smilende damer utgjorde kvinneklassen i mesterskapet, fra venstre Lisbeth Bastiansen, Turid Thomsen, Else Karin Kjølberg og Danielle Bjercke.

Ros til turneringskomiteen, her ved Ragnar Engebretsen og Cathrine B. Lauritzen for et ryddig arrangement på tross av strømavbrudd og mørke skjermer.