Skarpe veteraner i varmen

Av: Svein Thygesen  |  Publisert: 14. august 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Klubbens siste klubbmester har fått sitt krystall

Varmt var det og golfbiler ble redningen for de fleste, men det var ikke varmere enn at vi fikk oppleve en etterlengtet seier til en av klubbens nestorer og  som har ønsket seg et slikt krystall i årevis.
Spennende timer ble det ettersom det kun skilte 10 slag mellom Nr. 1 og nr. 6, etter at alle hadde regnet seg ferdig.

Det er derfor hyggelig å kunne presentere klubbens beste spillere i Veteranklassen, og som har tillat seg å bli 70 år og eldre.

Vi gratulerer følgende pallplasserte:

1. Finn Kjølberg, 90 slag
2. Arne Seiersted, 91 slag
3. Roy Arne Johansen, 95 slag

Fullstendig resultatliste finner du i GolfBox.

Pallplasserte veteraner ser du her med mesteren i midten flankert av Arne Seiersted og Roy Arne Johansen.