KM Junior

Av: Svein Thygesen  |  Publisert: 21. august 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Til alle juniorspillere i Hvaler GK

Nå skal klubbens beste juniorspiller 2022 kåres. Dato er 10. September kl. 10.00.

Klubbmesterskapet er en scratchturnering. Det betyr at alle spillere må hulle ut, altså må hver spiller telle alle slag inntil man har fått ballen i koppen, og ingen får tildelte slag etter hcp.
Det vil også parallelt med Scratch-spillet inngå en Stableford-konkurranse, hvor alle blir automatisk påmeldt om man ikke sier ifra. Her vil alle få sine tildelte slag og egen premiering for resultater etter at man er ferdig.

Alle klubbens juniormedlemmer i alderen 13-19 år kan delta uansett hcp.
Etter runden samles vi på klubbhuset der premier deles ut.

Altså 2 konkurranser i ett - bare å melde seg på. Og det er påmelding i GolfBox innen 9. September.

Vi håper å se mange juniorspillere denne dagen.

Turneringskomiteen

Gøy å bli klubbmester